BIG BANG @ INKIGAYO

Har suttit uppe varje kväll i en vecka nu och sett BIG BANGs Inkigayo uppträdanden,alltså mina babes :') Tre awards,fett stolt!♥ Här är mina två favorit framträdanden:
Älskar deras outfits,hur alla är klädda i BOY LONDON kläder! Sen blir jag helt lycklig av att se hur glada och fulla av energi alla är,speciellt G-dragon! Så söta när de vinner priset också haha ♥
Värmer mitt hjärta att se Daesung så här lycklig och full av utstrålning igen efter allt som har hänt honom,och alltså hans röst..♥ Sen är detta kanske inte min favoritlåt på deras nya album,men Daesung gör den ändå så sjukt mycket bättre!


English translation: I've been watching BIG BANG's performances @ Inkigayo this week,and these are my two favourite performances! I really love seeing everyone so happy and full of energy again,especially Daesung! Love their BOY LONDON outfits aswell


Postat av: ▼celine▼

SV: Shortsen kommer från runwaydreamz & solbrillorna är ray-ban clubmasters och dom kan du hitta på synsam, åhlens & NK. :)

2012-05-07 @ 21:32:25
URL: http://myswallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: