Japan

 

 

 

Om mindre än en vecka befinner jag mig här. Känns helt sick.


Lace & Mesh Bustier

Min mormor som varit i New York kom hem med denna topp idag,fett glad! Älskar färgen och modellen,behövs dock sys in ganska mycket i ryggen men det är nemas problemas! Kommer bli sjukt snygg att ha med en tunn kofta eller jeansjacka över och så jeans med hög midja till det♥

friday glory

Klarat av sista dagen i skolan,najzzz!
Nu har jag helgen framför mig,sen praoar jag en vecka på en italiensk restaurang och sen drar jag till Japannnnnnnn♥ Känns fucking overkligt,har velat åka till Japan sen jag var liten och nu är det två veckor kvar! Åker först till Kyoto och stannar där i tre nätter,sen åker vi ev. ut på landet och sover i ett tempel haha,sen fyra nätter i Tokyo. Har fortfarande inte planerat exakt vad vi ska göra i Japan,förutom att käkaaa♥ Så jävla god mat,varje måltid kommer vara typ munorgasm :')
Ska dra nu,ha en bra fredag!

sushi day

Varit sjuk hela dagen,men det gör inget för jag sprang till Ica vid lunch och köpte sushiii!
Bästa maten någonsin,svär♥ Efter det tittade jag på How i met your mother och big bangs medverkan i Running man,lätt bästa eftermiddagen!

pastel hair

Precis när jag färgat om håret och klippt lugg igen så blir jag fett sugen på att färga håret platinablondt med babyrosa,ljuslila,eller pastellblå toner och fixa mittbena. Pallar inte.

Little waves,our bodies break

ball lördag igår,stack först till Malmö och träffade Ellen,och sen på kvällen firade vi Vanhya som fyllt 15! Hade riktigt roligt hela kvällen,har dock inga bilder förutom en instagrambild på mig och Rosa innan allt drog igång haha. Älskar rosas min,så gullig♥ Andra bilden är från idag,gjorde bästa lunchen när jag kom hem! Har bara chillat resten av dagen och ska sätta i gång och plugga nu,pusshej!

King of the aztecs


back to brown

Färgade håret i tisdags,min mörkbruna hårfärg hade gått ut riktigt mycket så färgade om det igen i samma nyans!

Iphone 4s

Har skaffat en Iphone,nu kan jag äntligen vara lika cool som alla andra!! yea mannnn
Nej men har haft en trasig Xperia innan dess som dessutom var i min sommarstuga i över en månad,så jag är fett glad över denna♥

Nya brällz

+ hur jag såg ut i fredags,vaknade riktigt sent så körde på i stort sett osminkat!
Har varit riktigt kass på att uppdatera,förlåt kompisar ska skärpa mig :( ♥

2NE1 - Scream & BIG BANG - Fantastic baby

Älskar hur YG entertainment låter 2NE1 göra comeback samma vecka som Big bang släpper en ny musikvideo♥
Förutom det så vet jag inte riktigt vad jag tycker om låten,även om den är bra och det är 2NE1 som gjort den och musikvideon är riktigt fet (förutom Bom's hår,mannen vad hände..) så känns den inte helt "waow,omgomgomg

ヽ(゜∇゜)ノ" haha. Älskar Minzys utseende dock,så vacker♥

 

 

Och sedan,Fantastic Baby♥

Låten släpptes dock redan för några dagar sedan,så det är bara musikvideon som är ny! Är i vilket fall som helst riktigt förälskad i den,älskar conceptet och alla dolda symboler i den (Som att gdragons långa hår i början ska representera rapunzel som suttit instängd i sitt torn - på samma sätt som gdragon varit avstängd från big bangs aktiviteter på grund av hans marijana incident - och nu äntligen får komma loss,eller att kravallpoliserna i början motsvarar alla som inte trott på big bang under förra året och menat på att de ska splittras) Sen Taeyang,Daesung och Seung Ri halvnakna också..mmmmm♥ Näjzz! Och;det bästa med låten,musikvideon,allt;

 




New in


Jeansjacka och skor från h&m.

There's no rich and the poor,just Christian Dior

 

Beger mig till Kimiaboi nu,ha det gött!


the braid

Efter att ha haft för kort hår i flera år kan jag äntligen göra en fläta,fett stolt!
Kom hem från skolan för en timme sedan och har bara chillat sen dess,skulle igentligen ner till stan och köpa en jeansjacka och ett par skor men kom på att jag inte fått mina pengar än haha :( Köper det i morgon istället,ska ner på stan då också och sen hem till min kära vän Kimia för att fira henne!